søndag 27. februar 2011

Kursholder nr 2 på plass

Vi er så heldige å ha fått Wenche. Wold som kursholder. Hun er utrolig flink på forskjellige bretteteknikker og lager noen fantastiske kort. Wenche skal holde 2 kurs på papirfesten.

Mitt navn er Wenche Wold og jeg har som mange andre fått helt dilla på papir!!
Fra 1967 og frem til nå har det vært mange hobbyer, men ingen har klart og ”få tak i meg” slik som denne. Jeg er født og oppvokst i Oslo og bor nå i Ski med samboer og ett barn.

Det hele startet i november 2008 med julekort og noen bursdagskort. Etter hvert så oppdaget jeg bloggverden, som åpnet flere muligheter med utfordringer og tonnevis med inspirasjon. Til slutt måtte jeg få meg blogg og den var klar januar 2010!! Moro 

Jeg lager primært kort og helst skal de ha en bretting av noe slag 
Bokser og esker er også veldig gøy å holde på med. Innimellom så blir tomme melkekartoner, bøker m.m gjort om til nye prosjekter. Ja, så lenge det kan lages i papir vil jeg nok forøke og lage det. Med variasjon holder jeg liv i skapergleden.
Diverse teknikker med litt kliss og klin har jeg også begynt litt med. I vintage/ shabby chic stilen kommer jo det godt med, en stilart jeg får mer og mer sansen for.

Siden i sommer har jeg vært så heldig å få være en del av design teamet til Sukkersött!
Og i høst fikk jeg være gjestedesigner hos 3ndypapir ♥ som endte med en fast plass! Noe jeg er veldig stolt over  Jeg ble spurt om å være med på Stempelutfordringen til Ett Trykk  og resultatet av det finner dere i Ett Trykk nr. 01/2011.

http://www.wenchespapirverden.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar