mandag 28. februar 2011

3. og siste kursholder på plass :-)

Da har vi den glede av å kunne presentere dere for den siste kursholderen på vårens Papirfest; Lene Neby. Lene lager noen utrolig flotte LO'er. Bare ta en titt i blogen hennes: http://www.lenemors.blogspot.com/


Mitt navn er Lene Neby, 74 modell fra Lier utenfor Drammen.
Fant drømmemannen i Hamar og sammen bor vi i et stort grått hus med våre 5 barn.
Til daglig jobber jeg som prosjektleder men om kvelden når alle barna har fått sitt - så finner man meg ved scrappepulten.
Det er helt klart minstemor og eldstejenta i huset som blir scrappet mest - de stiller gladelig opp til fotografering - men guttene derimot stikker så fort jeg finner frem kameraet.
Mannen min kaller meg papirgal - jeg finner utrolig stor glede ved å sitte med papir, saks, lim gluedots, malin o.l.
Det hele begynte vel i 2006, og det går aldri en dag uten at jeg tenker på scrapping.
Den perfekte layout syns jeg er full av detaljer slik at man kan sitte leeenge å fordype seg i den.

Jeg er tidligere designteam medlem i Scrapping The Music på norsk (som nå er lagt ned) og sitter nå i et internasjonalt designteam for "Let's get shabby".

Jeg gleder meg stort til å holde kurs på Papirfesten !

2 kommentarer:

  1. kjenner depresjonen komme snikende av å ikke få delta i år heller, og ikke minst når Lene skal være kursholder=/

    SvarSlett