søndag 21. august 2011

Her kommer litt info om kursholder Siv

Hei!
Mitt navn er Siv Andersen, nordlending bosatt i Oslo. Jeg er i min beste alder, gift, mor og farmor til en herlig gutt på 2,5 år.

Jeg har vært med på stempel/scrappe-eventyret siden den spede begynnelse her i Norge. Det har vært både hobby og levebrød for meg i 10 år mens jeg jobbet i scrappebutikk. Nå har jeg begynt på et nytt kapittel i yrkeslivet, men har ikke helt sluppet taket i bransjen.

Først og fremst lager jeg kort, men det blir endel scrapping også.
Kortstilen min er ganske variert, fra sart og lys til fargebomber. Det finnes et uttall av gamle "glemte" teknikker som jeg gjerne kombinerer med det som vi er hekta på akkurat nå.

Jeg er også ganske nylig blitt autorisert Copic Instruktør. 
Opp gjennom årene har jeg holdt mange kurs, det er utrolig inspirerende å treffe andre som også er like glad i papir, stempler og sværte som jeg selv er.

Jeg gleder meg til å komme til Papirfesten og få treffe alle dere dyktige jenter der!!

Klem, Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar