mandag 18. august 2014

Kursholder nr. 2


Den andre kursholderen som presenteres er Audhild. Audhild skal holde 2 kurs for oss.
 




Hei! Jeg heter Audhild og kommer fra Omastrand, en liten plass i Hardanger. Her bor jeg sammen med familien min. Jeg jobber som lærer på en barne- og ungdomsskole.  

På fritiden min bruker jeg mye tid på kortlaging.

Jeg har holdt på med kortlaging i en del år nå. Det begynte egentlig med et kurs der jeg skulle lage LO. Etter hvert fant jeg ut at jeg ikke hadde tid til både albumsider og kort, dermed gikk jeg over til kort og andre små papirprosjekter.

Jeg synes det er vanskelig å beskrive stilen min. Jeg lager mest kort med malte motiver. Jeg liker også å bruke flere lag med papir og mye pynt. Prosjektene mine består som oftest av blonder, blomster og perler.  Jeg er mest glad i jentekort, men lager også gjerne julekort hele året. I det siste har jeg laget flere vintager.

Jeg har gjennom årene vært med i flere designteam der jeg blant annet har brukt Elisabeth Bell sine søte motiver. Dette året har jeg vært gjestedesigner hos Ett-Trykk. Jeg er så heldig at jeg er med i Stempelglede sitt designteam.

Dersom du vil se noe av det jeg lager kan du ta en titt i bloggen min:


Jeg gleder meg til å delta på Papirfesten denne høsten.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar