torsdag 22. desember 2011

Presentasjon av første kursholder

Brit Sviggum

Hei, hei
Mitt navn er Brit Sviggum, og jeg er en scrappeglad mamma fra Egersund.
Jeg er gift, og har to barn.

Jeg har drevet med scrapping i 10-12 år nå. Men det er først de siste 3 årene at jeg har lagt meg til den stilen som jeg har nå, og har blitt enda mer ivrig med scrappingen.

Jeg er med i design teamet til Skissedilla, som er en norsk skisse utfordringsblogg. Og er også med i DT til det nye engelske bladet Scrap365. Kjempe inspirerende begge deler!
Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle stilen min. Det er vel en form for Freestyle, med utklipte motiver og eventyraktige scener. Jeg bruker hverdagsbilder, og liksom lager nye settinger til dem. Jeg bruker mye Glimmer mist, maling osv. Og elsker mønsterpapir med maaaange figurer på. 
På kursene jeg skal holde her vil dere se det som jeg kaller landskaps-LOer, der jeg dekorere
hele LOen som et nytt bilde(et slags landskap), og en mer mixed media-type hvor jeg lager en bakgrunn av forskjellige mediumer og osteklut, og liksom bygger scenen med utklipte motiver oppå her. Eksempler på de to stilartene ser du under her;


Her er link direkte til mitt layout galleri : http://britshverdag.blogspot.com/p/layouts.html
Jeg gleder meg veldig til å komme på Papirfesten . Ses der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar