onsdag 16. desember 2015

Kursholder

Da kan vi presentere en ny kursholder for dere: ANN-KATRIN


Hei, jeg heter Ann-Katrin og elsker papirhobby! Jeg synes det er inspirerende å leke med bilder og skape en helhelt med papir og pynt. Jeg startet med scrapping i 2005 og før det testet jeg litt ut med stempling og kortlaging. Etterhvert startet jeg butikk og var helfrelst. Jeg ble etterhvert med i forskjellige design team (feks: Kaisercraft, diverse utfordringsblogger og for norske butikker) og scrapping ble en stor del av livet mitt. Etterhvert avsluttet jeg butikken og fortsatte som kursholder/holdt demoer.
Scrapping er fortsatt en viktig del av livet mitt; det går mest i layouter, litt kort og små papirprosjekter. Og det gleder meg når andre vil lære av meg og jeg ser at de koser seg på kurs. Ekstra gøy er det når deltakere finner inspirasjon og gleden ved papirhobbyen og bobler over av iver etter å fortsette.

Jeg gleder meg til å komme til Papirfesten og treffe mange kjekke, flotte kvinner.
Min blogg: www.papirhobby.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar