tirsdag 4. august 2015

Kursbeskrivelse fra Hilde

Herrekort!


På dette kurset lager vi et herrekort  med noen tøffe detaljer. Kort til gutter og menn er ikke bestandig like enkelt å lage, kanskje jeg kan gi deg litt inspirasjon til dette. 
Til kurset trenger du å ha med følgende:Underlagsmatte, skjærebrett, saks, flytende lim, dobbeltsidig tape, svart vannfast stempelpute, distress ink, walnut stain (til distressing) 

Julekort!

Snart er det jul igjen og ingenting er koseligere enn å lage julekortene selv.
Vi skal lage et julekort med et nostalgisk preg, som vekker minner fra en svunnen tid.
Til kurset trenger du å ha med følgende:Underlagsmatte, skjærebrett, saks, flytende lim, dobbeltsidig tape, svart vannfast stempelpute, distress ink, walnut stain (til distressing) 

Dette er en enkel beskrivelse av mine kurs. Jeg er ikke klar med modellene enda, jeg håper å vente i det lengste med å lage de, for å se hva som kommer av nyheter til høsten, ettersom det alltid er spennende å bruke nye papirer J

Gleder meg til å komme til Stavanger og holde kurs! 

MVH

Hilde Røisehagen 

Vedlegger noen eksempler på kort jeg har laget J




Kurspåmeldingen starter i løpet av de nærmeste dagene.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar