tirsdag 19. august 2014

Siste kursholder på plass

Da har vi den glede av å kunne presentere høstens 3. og siste kursholder; Solfrid Bjerga.

 
 
Jeg heter Solfrid Bjerga, også kjent som Jonna. Jeg bor i Sandes, med mann og våre tvillingdøtre på 10 år.
Jeg begynte med scrapbooking i 2005, og har derfor fått prøve mange forskjellige scrappestiler opp i gjennom årene. Liker både mixed media stilen, lag-på-lag, og litt mer clean & simple.
Jeg lager for det meste 12x12 LO’er til mine døtres albumer. Selv om jeg scrapper til jenter, så er jeg ikke så glad i rosa og det altfor søte. Foretrekker en litt røffere stil, og bruker gjerne farger og pynt som anses som mer guttete.
Gleder meg til å holde kurs på Papirfesten. Detaljene er ikke helt på plass ennå, bortsett fra at det blir et LO-kurs.
Vil du se mer av hva jeg lager, så besøk bloggen: http://jonnas-scrapblog.blogspot.no/ 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar