søndag 19. januar 2014

Neste kursholder


Da kan vi presentere den andre kursholderen: Kristine Henanger!
Her er hva Kristine skriver om seg selv :)

Hei, jeg heter Kristine Henanger og kommer fra en liten plass uten for Bergen. 
Her bor jeg sammen med min 4 år gamle sønn, og vår herlige hund Bella. 

Jeg begynte med denne fantastiske  hobbyen i 2007, men det var først i 2009 når jeg gikk gravid at jeg ble helt hektet på Scrapbooking. Siden den gang har jeg laget veldig mye forskjellig og vært innom veldig mange forskjellige scrappe-stiler. 
Det jeg syns er veldig kjekt med scrapping er at man hele tiden kan utvikle seg, lære nye ting, oppdage nye produkter og teknikker. Man blir aldri utlært som scrapper, og det er veldig gøy!

De siste årene har jeg utviklet meg til å bli en Cluster/whitespace/mixed media scrapper. Dette er ikke en stil, men flere satt sammen. Jeg liker å kombinere gode teknikker og føler ikke at jeg må binde meg til en stil. Hvorfor skal man det når det er så mange lekre og gøye måter å scrappe på?
For det meste lager jeg layouts,kort, esker/bokser og mini-albumer, men jeg driver også med Project Life og Art Journaling.
For meg er scrapping en fin måte å ta vare på minner på, det er terapi for kropp og sjel, og det er en fin måte å være kreativ på. Dette er en hobby jeg aldri vil være foruten!

Jeg gleder meg veldig til å være med dere på Papirfesten i mars, og det er en stor ære å få være kursholder for en gjeng så herlige mennesker :D

Kristine



Vil dere se hva Kristine lager, så kan dere se i bloggen hennes her:  
http://kristine89.blogspot.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar