fredag 5. oktober 2012

KUN 15 LEDIGE PLASSER

Da er det bare litt over 1 mnd til vi treffes på Ynglingen klar for en helg proppfull av kreativitet. Har du fortsatt ikke meldt deg på? Da må du raske på. Det er nå kun 15 ledige plasser igjen, og erfaringsmessig går disse fort unna.

Du melder deg på ved å fylle ut skjemaet i denne linken; http://papirfesten.blogspot.no/2012/03/pamelding-hsten-2012.html

Bordplassering
Denne gang skal vi også prøve oss på noe nytt. Vi åpner opp for reservering av bordplass. Er dere to venninner, en gjeng eller en gruppe som gjerne vil sitte sammen under papirfesten, da sender dere oss en mail på papirfest@gmail.com Skriver bordplassering i emnefeltet og skriver opp hvem dere gjerne vil sitte sammen med. Da skal vi gjøre vårt beste for å oppfylle deres ønsker :-)

HOTELL
Har du tenkt å bo på Rica Forum Hotell denne helgen, men ikke bestillt enda? Da bør du ikke vente for lenge. De har holdt av noen rom for oss ut neste uke, etter dette mister vi denne reservasjonen.

Her finner du informasjon om hotellavtalen vår:
http://papirfesten.blogspot.no/2012/05/hotellavtale-rica-forum-hotel.html


2 kommentarer:

  1. Godt at jeg har meldt meg på da hi hi ( og jeg har vist meldt meg på i flere år fremover he he) Flott med reservering av bordplasser:)

    SvarSlett
  2. Jeg kan ikke huske å se deg på neste års påmeldingsskjema ;) men vi kan vel snart legge ut påmeldingsskjema ;)
    Ikke lenge igjen nå til vi ses igjen :)

    SvarSlett